tirsdag den 6. februar 2018

Distress Oxide baggrund



Et kort jeg har lavet som et DT kort til Hobbyboden for et stykke tid siden

Søgte efter video til Distress Oxyde på You Tube og fandt der Berits video, ses her, som Rosa og jeg fulgte en aften, vi hyggede sammen. Jeg har brugt farverne walnut stein, cracked pistachio, vintage photo og en sort.
Da det hele var tørt, sprayede jeg Shimmer Spritz på, så overfladen skinner en lille smule

Teksten har jeg skåret i sort vinyl på min Cameo og sat på vellum...den søde blomst var en die, jeg lånte af Rosa

Ha en dejlig uge og nyd det fine vejr



6 kommentarer:

  1. Så flot og lækker kort i skøn farve sammensætning. Jeg er blevet total vild med at "lege" med Distress ink og oxide farver. Da Oxide blev lanceret i DK svor jeg at dem skulle jeg IKKE have, men nu har jeg vist snart alle farver 😉 hmm... og nu kommer der 12 nye farver

    SvarSlet
  2. WOW! absolutely gorgeous DO background and the shimmer adds so much!!

    SvarSlet
  3. Jeg er stadig lige så vild med det, som dengang det blev vist første gang :D
    Vi ses senere....Knus :D

    SvarSlet
  4. Ett sådant vackert kort med en riktigt läcker bakgrund. Texten som du skurit ut är sååå snygg.

    Ha en fin dag. Kram till dig♥

    SvarSlet
  5. Lækkert, lækkert.......Den baggrund er bare så flot. Hurra for Berit videoer.

    SvarSlet

Tak fordi du tager dig tid til at lægge en kommentar... det bliver jeg så glad for.
Hilsen Lissy